Rochii pentru ocazii deosebite

by | |

Iata cateva sugestii pentru seara de Revelion. Eu cel putin inca nu mi-am gasit rochia - sau costumatia- potrivita pentru petrecerea de Revelion si sper ca pe voi sa va inspire aceste poze.

Locul unde va veti petrece noaptea dintre ani probabil va dicta si rochia potrivita. In privinta culorii insa, simtiti-va libere sa alegeti orice fel de culoare. Nu tineti cont ca movul ar fi in tendinte sau ca 90% dintre rochiile de Revelion sunt negre. Fiti indraznete si purtati orice va sta bine. Mie personal imi plac foarte mult rochiile argintii si cele verzi - verdele fiind culoarea mea preferata de anul asta.

Oricum ar fi, alegeti-va o rochie care sa va stea bine si cu care va simtiti voi bine, astfel incat sa aveti parte de o seara grozava. Sarbatori fericite tuturor si shopping placut!






Rochie Nico Femei




Rochie Cream Femei



Rochie Mojito Femei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu